Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Chyba padł mi dysk

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Chyba padł mi dysk
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 22 Sep 2020 23:09:52 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 22 Sep 2020 20:30:04 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5f6a42ac$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
 od Smok Eustachy <smok@wurg.pl>  :
>W dniu 22.09.2020 o 18:26, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
>/..../
>>
>A ja ni mam Windowsa chyba.

MHDD jest na System Rescue CD, spokojnie odpalisz z pena.
https://www.system-rescue.org/
Pod Linuxem jest WHDD, ale nie wiem, czy to naprawi(nie sprawdzałem)
Jeszcze HDAT2, jest w formie ISO
https://www.hdat2.com/
Piorunus proponuje SpinRite - potrai naprawić takie błędy, ale jest płatny.
Ja proponuję MHDD z SystemRescueCD, oczywiście po przeczytaniu tutoriala.