Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 7 Jun 2020 17:34:56 +0200

"Adam" rbihir$rtt$1$Adam@news.chmurka.net

https://www.akb-poland.com/sciemniacz-led-manualny-96w.html?adgroupid=79133092024?network=g?creativ=357812442215?position=&gclid=EAIaIQobChMIyvOT4brn6QIVw8wYCh1vfwx7EAQYASABEgKT3fD_BwE

To coś wg Ciebie co stabilizuje? -- napięcie czy natężenie?

A dlaczego mnie o to pytasz?

Bo Ty pokazałeś ten link.

Masz w opisie: PWM. Do listw z diodami. Co więcej potrzebujesz?

Twojej odpowiedzi.

Już tu wielokrotnie miałeś informacje, że LEDa nie traktuje się (ani nie liczy) jak opornika, oraz że LED zasila się prądowo, a nie napięciowo.

Odpowiedz na pytanie:
- co stabilizuje ten (pokazany przez Ciebie) zasilacz?
    lub
- podaj charakterystykę tego zasilacza.

i odpowiedz, do zasilania czego ten (pokazany przez Ciebie linkiem) zasilacz
jest dobry:
- do przeciętnych taśm?
- do wiadomych oprawczyń?
- do żarówek wolframowych?

Jeśli potrzebujesz coś lepszego, do ściemnialnych "żarówek" LED (oraz
tradycyjnych, wolframowych), to np. takie coś:

Wolframowych nie chcę -- są za ciężkie.

https://www.ospel.pl/sites/all/pliki/do_pobrania/instrukcje/sciemniacz_uniwersalny.pdf

Przyciskowo-obrotowy, "obrabiający" zbocze narastające lub opadające (tryb LT/LE), z dodatkową regulacją min/max oraz czasu timera.

U Ospela są to modele z oznaczeniem ŁP-8xL2, gdzie x to seria.

Zatrzymajmy się na razie na tym, do którego dałeś link.

Więcej Ci tutaj nie będę odpowiadał, naraziłeś się już wielu ludziom.

Tak bywa...

Dostałeś dużo odpowiedzi, m.in. od ludzi, którzy projektują układy
elektroniczne, to ich nazywałeś głupkami.

W którym poście nazwałem kogoś głupkiem?

Przyczepiałeś się do słów,

Do jakich słów?

nie patrząc na ich kontekst. Dostawałeś dość duże i wyczerpujące objaśnienia,
to je ignorowałeś.

Byłem zainteresowany możliwością ściemniania oprawczyń:

https://allegro.pl/oferta/natynkowa-lampa-led-120cm-do-garazu-jak-swietlowka-8109645952

Wcześniej nie byłeś taki.

Owszem -- wcześniej chciałem kupić bulby...

Zastanów się nad tym.

Zastanawiam nieustannie -- chciałem kupić bulby:

   "Eneuel Leszek Ciszewski" 5eb88aa7$0$524$65785112@news.neostrada.pl

https://allegro.pl/oferta/zarowka-e27-led-24w-2750lm-170w-ccd-luminova-7650090922?fromVariant=7258190382

https://allegro.pl/oferta/zarowka-e27-led-20w-2250lm-130w-ciepla-ccd-kula-7258190382?fromVariant=7650090922

https://allegro.pl/oferta/zarowka-e27-led-22w-2200lm-ciepla-ccd-luminova-7205899882?fromVariant=7258190382
   >    22 W 2200 ciepłych lumenów za 8,99 pln
   > którego sklep nie chce wyjaśnić [wyjaśnić nawet bardzo jasnym i LEDkami]
pomimo dwóch mych pytań...

ale sprzedawca nie chciał dać odpowiedzi:

   > którego sklep nie chce wyjaśnić [wyjaśnić nawet bardzo jasnym i LEDkami]
pomimo dwóch mych pytań...

a ktoś z grupy:

   "ToMasz" r9dh86$u37$1@dont-email.me

   > inne rozwiązanie Twojego problemu (i innych starszych ludzi z coraz

zaproponował coś na kształt taśm lub oprawczyń, co ja uznałem za bardzo dobrą
podpowiedź!
[jedną z niewielu dobrych w tych kolorowych postach]

--