Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...
From: Piotr Gałka <piotr.galka@cutthismicromade.pl>
Date: Fri, 5 Jun 2020 12:59:50 +0200

Przecież facet niezmiennie robi to samo niemal od początku istnienia
polskiego Usenetu. Nadziei, że się zmieni, nie ma żadnej. Zajrzałem do
swoich logów -- wpuściłem do kaefa 13 lat temu. No, faktycznie dawno.
Zdążyłem zapomnieć, że taki istnieje, a tu taka niespodzianka -- tyle
osób dało się nabrać.

To zapewne przede wszystkim moja wina.
Nie używam w ogóle KF.
Z różnych jego (wiem, strasznie bełkotliwych) wypowiedzi (nie na p.m.e) uznałem, że jest inteligentny. Ten fakt (to znaczy nie to, że jest, tylko to, że ja uznałem, że jest), jest dla mnie dość ważnym argumentem, aby poświęcać mu swój czas gdy wydaje się, że chce się czegoś dowiedzieć i do pewnego stopnia nawet złośliwości traktować jakby nie były złośliwościami.
Do pewnego stopnia....
P.G.