Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...
From: Jarosław Sokołowski <jaros@lasek.waw.pl>
Date: Thu, 4 Jun 2020 20:39:21 +0200
Queequeg napisał:

> Zadajesz pytanie na grupie, ktoś poświęca swój prywatny czas, żeby ci
> odpowiedzieć, a ty stwierdzasz, że szkoda ci czasu na czytanie?
>
> Dawno nie spotkałem się na grupach z takim chamstwem.

Przecież facet niezmiennie robi to samo niemal od początku istnienia
polskiego Usenetu. Nadziei, że się zmieni, nie ma żadnej. Zajrzałem do
swoich logów -- wpuściłem do kaefa 13 lat temu. No, faktycznie dawno.
Zdążyłem zapomnieć, że taki istnieje, a tu taka niespodzianka -- tyle
osób dało się nabrać.

--
Jarek