Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Fri, 5 Jun 2020 00:24:59 +0200

"Queequeg" ab1bcbe1-e919-490f-9a7c-ca6cca730eb7@trust.no1

Reszty nie czytam -- bo szkoda mi czasu.

Odpowiedź po czasie mnie nie interesuje -- zacząłem pytać 11 maja
i pytanie miało przeterminować się 03 czerwca, bo do tego czasu
miało trwać w mym wypadku bezpłatne słanie w ramach SMART.

Poprawna odpowiedź brzmi: aby zmniejszyć mc należy zmienić jeden rezystor!
   http://robotykadlapoczatkujacych.pl/wp-content/uploads/2014/07/d3.jpg
Na ww. schemacie wstawiono potencjometr...

Zadajesz pytanie na grupie, ktoś poświęca swój prywatny czas, żeby

Pisać głupoty, na które mam rozsądnie odpowiadać, marnując swój czas.

ci odpowiedzieć, a ty stwierdzasz, że szkoda ci czasu na czytanie?

Szkoda -- odpowiedź znalazłem w chwil kilka bez pomocy tego kogoś,
chyba, że to ten ktoś poświęcił mi czas swym filmem lub innym
kursem czy opisem na WWW -- te opisy uważnie czytałem i te
filmy uważnie oglądałem. Podałem też linki do tych stron
WWW i do tych filmów a filmom dałem lajki.

Jedyną osobą rozsądnie gadającą był w tych wątkach JF,
który opisał, jak może wyglądać organizacja taśmy
(3 LEDki + rezystor) i zauważył, że stałoprądowy
zasilacz nie musi być drogi...

Bywa, że błąd wcześnie wykryty można skutecznie naprawić,
ale informacja otrzymana zbyt późno, jest bezwartościowa.

-=-

Allegro przesunęło termin SAMRTnego słania, ale dłuższe
bredzenie o kolorach byłoby jedynie przedłużaniem
marnowania czasu...

Dawno nie spotkałem się na grupach z takim chamstwem.

Nie spotkałeś się sam ze sobą? -- odpowiedź na me pytanie
znalazłem w necie w chwil kilka i tą odpowiedzią podzieliłem się...

Nadto dałem sporo informacji o kodzie genetycznym, bo
tam zawędrowała rozmowa -- **zdecydowanie** wbrew mej woli!

-=-

Miałem matce dać oświetlenie -- dobrą okazją był dzień matki...
Tymczasem od 11 maja czytam brednie pseudoelektroników...
Elektronik (gdyby chciał pomóc) powiedziałby coś na kształt:
- aby ściemnić LEDki, w typowym zasilaczu stałoprądowym
  (a taki najprawdopodobniej został zastosowany w tych
  oprawach) wystarczy zmienić rezystancję jednego
  z rezystorów... można wymienić ów rezystor na
  mniejszy lub wstawić potencjometr w jego miejsce,
  ale najlepiej uzupełnić układ potencjometrem
  małej mocy
- aby dodatkowo zaoszczędzić na elektryczności,
  warto zmniejszyć napięcie na wejściu zasilacza...

--