Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Płacz i zgrzytanie zębów...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 4 Jun 2020 15:14:46 +0200

"Uzytkownik" 5ed88fb7$0$548$65785112@news.neostrada.pl

W związku z tym, jaki masz problem?

Miałem -- szukałem taniego zasilacza.

Chcesz, żeby Ci to ktoś polutował,

Nie -- mam aż dwie lutownice...

zasponsorował,

Nie -- teraz jest walka o spadek przychodów...

a może wytłumaczył co

Wytłumaczono aż nazbyt starannie...

to jest "regulowane, analogowe źródło prądowe" i jak działa?

W Twoich wątkach zauważyłem, że dużo już Ci koledzy wytłumaczyli,

Koledzy z grup czy koledzy z filmów?
Koledzy z grup wytłumaczyli -- że nie mają pojęcia o zasilaczach...
Jedynie JF zauważył, że zasilacz stałoprądowy jest (czy może być)
tani, więc chyba JF coś wiedział... Koledzy spoza grup wytłumaczyli
aż zbyt starannie, jak wygląda taki zasilacz i jak dobrać odpowiednie
wartości... JF podpowiedział, jak mogą być zbudowane/zorganizowane taśmy...

ale widzę, że nie bardzo łapiesz o co chodzi

Ależ wiem -- koledzy z grup nie są elektronikami.
[też nie jestem, ale nie udaję elektronika]

i do tego jeszcze się obrażasz

Odpowiadasz na mój post, ale chyba piszesz nie do mnie?

na nich, że tego nie rozumiesz.

Ależ rozumiem -- nie każdy jest elektronikiem.

Postaram się więc w miarę zwięźle opisać i wytłumaczyć.

Po co? -- przecież rozumiem, że nie każdy może być elektronikiem.

-=-

Reszty nie czytam -- bo szkoda mi czasu.
Mam masę zaległości powstałych w kolorowym efekcie
wdania się w niepotrzebne tłumaczenia okołogenetyczne...
[dlatego  od razu łapię film, na którym prelegent zastrzega, że kolorowo nie
będzie!]

--