Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 25 May 2020 14:58:03 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 25 May 2020 14:33:56 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5ecbbbe1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>  :

>"Olaf Frikiov Skiorvensen" bq3ncflrbtdeqshq7ncq24i4vlmfsk00g7@4ax.com

>Czym różni się 'szybki start' od 'hibernacji'?

Trochę info w sieci jest na ten temat, ja osobiście to wyłączam, bo mam po
kilkla
systemów i czasami są kłopoty:
https://www.e-pilas.com/fast-startup-szybki-start-windows/