Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Wed, 13 May 2020 00:30:44 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5ebad433$2$511$65785112@news.neostrada.pl

Start 64W10 z SSHD to wg mnie 40 s. (licząc od klepnięcia
we włącznik do czasu, gdy można już coś klepać na pulpicie
itp. -- wliczając w to ręczny wybór systemu) a wg programu
monitorującego niemal 50 s -- nie wiem, od kiedy do kiedy.
(sprawdziłem to wielokrotnie -- przed dwiema godzinami
ostatni raz)

Mam za sobą pierwszą większą aktualizację na SSHD. Pełen restart
trwał ponad 3 minuty a program monitorującego uznał, że start
trwał 80 s.

Ale nie był to pierwszy restart po tej aktualizacji.

Po zaktualizowaniu dałem restart i zasnąłem, bo trochę brakowało
mi snu a nie zapowiadało się na szybkie zamknięcie -- procenty
okołoaktualizacyjne wzrastały powoli... Kiedy po paru godzinach
sprawdziłem, laptop był zmrożony (myślałem, że aktuazlicja nie
powiodła się lub choćby pokładowa mysz zdechła) ale przyjął
polecenie restartu i ostrzegł mnie przed możliwością utraty
niezapisanych itd...

Po tym wszystkim restart trwał ponad 3 minuty -- wliczając
w to ręczny wybór systemu.

Kolejny restart:
0:14:40 klepnięcie w restart
0:16:40 pojawinie się logo Acera
0:18:55 możliwość pisania czegokolwiek
program monitorujący uznał, że start trwał 69 s.

-=-

   wersja 1909
   18363.836 -- kompilacja systemu operacyjnego

Kiedyś to chyba można było skopiować do schowka -- teraz
musiałem przepisać to ręcznie cyfra po cyfrze...

-=-

Najbardziej czasochłonne w tych restartach jest
mierzenie czasu, liczenie, opisywanie na grupie...

-=-

Czas zamykania może zależeć od liczby wpisów w MontedDevices -- ostatnio
sporo merdałem z różnymi dyskami via USB, więc tych wpisów mam sporo.

--