Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Mon, 25 May 2020 11:31:35 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 25 May 2020 11:03:36 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5ecb89e6$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
 od Trybun <LeMxCh@jahu.cb>  :

>Widać 10ka jakimiś innymi prawami się kieruje przy uruchamianiu niż
>rodzaj nośnika (HDD<->SSD). Pod 7ką jest to dzień a noc, pod 10ką trudno
>zauważyć szybszy start z SSD.

Nan twoim miejscu zainteresowałbym się tym(technologia szybkiego startu):
https://www.download.net.pl/windows-10-szybki-start-jak-wlaczyc-i-wylaczyc/n/7829/
To jest w W10 i(o ile pamiętam) W8, de facto wykorzystuje to hibernację, z tego
powodu
możesz nie widzieć różnic w starcie HDD/SSD.