Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Do Trybuna -- tylko do Trybuna
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Tue, 26 May 2020 08:54:24 +0200

"Trybun" 5ecb89e6$0$505$65785112@news.neostrada.pl

Widać 10ka jakimiś innymi prawami się kieruje przy uruchamianiu
niż rodzaj nośnika (HDD<->SSD). Pod 7ką jest to dzień a noc, pod 10ką trudno zauważyć szybszy start z SSD.

Nie mam W7 na SSD -- mam jedynie 64W10 na SSD.
Na HDD mam różne Win, w tym: W7S, 32W10, 64W10...

Różnica w starcie 64W10:
- z SSD
- z HDD
jest szokująco duża!

-=-

Ale IMO najlepiej rozłożyć wszystko na 2 szybkie HDD,
dodać dużo RAMek, postawić RAMdysk i mieć święty spokój.

-=-

Tu uwaga -- masa programów gubi się, gdy brakuje im miejsca
na tymczasowych katalogach, więc mały RAMdysk czasami ;) daje
niespodziewanki... Duży RAMdysk to strata RAMki. Rozwiązaniem
problemu są RAMdyski puchnące w miarę potrzeb,

-=-

Rozglądam się za kolejnym laptopem -- być może wykorzystam swe
doświadczenia... Być może właśnie wrzucę weń Seagatey dające 150 MB/s...
Może wesprę je Optanami.

Ta "szokująca" to konkretnie jaka?

Laptop? Ja już się z laptopów wyleczyłem. Oj dał mi się ten mój Asus we znaki..