Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 19 May 2020 16:57:19 +0200
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ec1babb$0$17351$65785112@news.neostrada.pl...
"ToMasz" r9dh86$u37$1@dont-email.me
Dla porównania. mam 48 źródeł światła po 12 diodek. 20m2, zasilacze 16+16 wat. na tych 16 watach jest jasno, na 32watach jest jaśniej niż w ciągu dnia. (tak mówi oko i światłomierz smartfona)

Oko me przyciąga magiczna siła tej:

https://allegro.pl/oferta/oprawa-natynkowa-led-50w-150cm-panel-swietlowka-8342933174
firmy i jej świecących listewek...

Tylko brak informacji o regulacji, a calosc moze byc za jasna.

Zamierzałem qpić ,,żarówki'' do qchni -- instalacja listewek
nie jest trudna; wystarczy je przybić do szafek qchennych...

A to moze swiatlo nie bedze az tak przeszkadzac :-)

Trudno zgadnąć, co to 16 W czy 32 W, bo (jak już zauważyliśmy)
z 1 W można wycisnąć od kilkudziesięciu do 300 lumenow. Tak
więc możesz mieć od 3 klm do 10 klm...

Ciekawe ile prawdy w tych 300lm/W.
Niby Cree to powazna firma ... ale ktos moze potwierdzic ?

6 lat ... powinny byc juz w seryjnej produkcji
https://www.cree.com/news-media/news/article/cree-first-to-break-300-lumens-per-watt-barrier

Firmie z bulbami zadałem dwa razy to samo pytanie -- znalazłem
zero odpowiedzi. Jeśli przed zaqpem nie chcą gadać -- czy zechcą

Luminova ? Oni pewnie nawet tego nie robia ..

po przyjęciu forsy, gdy przydarzy się coś złego?...

a to predzej ... tylko wiesz - przez pol roku to prawo wymaga, przez 2 lata ... w zasadzie tez wymaga, ale juz nie tak prosto.

J.