Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki kabel/adapter do portu USB Type-C?
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 19 May 2020 00:27:52 GMT
On 2020-05-18, User <no@spam.com> wrote:

> Bo takie informacje są w Internecie, np. tutaj:
> https://www.morele.net/wiadomosc/przedluzacz-usb-aktywny-czy-pasywny-jak-wybrac/2114/
> A Ty skąd wiesz, że pasywny wystarczy?

Mylisz przedłużacz z hubem. To 2 równe urządzenia. W hubie, aktywny
oznacza "z zasilaniem umożliwiającym większy pobór prądu". Przy
przedłużaczu, aktywy, oznacza zwykle "ze wzmocnieniem sygnału" - chodzi
o dane, nie moc. Przedłużacz USB, jeśli ma parę metrów powinien być
aktywny. Przyjmuje się, że 5m to limit dla USB. Nic podobnego dla hubów
nie obowiązuje.

> huby, że tak intensywnie mnie przekonujesz
> żeby nie kupować huba aktywnego ?. W końcu to moje pieniądze i mogę
> kupić co chcę.

To jak będziesz miał następnym razem pytanie, to proponuje, napisz takie
zatrzezenie, że nie intersują cię logiczne argumenty i wiedza, a chcesz
dostać co chcesz bo tak i już. Nikt nie będzie wtedy przekonywał.

--
Marcin