Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kolejny Seagate...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kolejny Seagate...
From: Trybun <LeMxCh@jahu.cb>
Date: Sun, 10 May 2020 10:27:26 +0200

"Trybun" 5ea70f7b$0$17343$65785112@news.neostrada.pl

Dzięki, a powiedz mi jeszcze czy ten 7200 bardziej hałasuje?

OWSZEM, jest zdecydowanie głośniejszy od bezgłośnej Toshiby 5400 rpm.

Cyka, szeleści i szumi...
Najgorsze jest cykanie a najmniej uciążliwe jest szumienie.

Ale 150 MB/s robi wrażenie!!!

Wentylator Acera pracuje niemal bezgłośnie.

Może za jakiś czas ulegnie to zmianie -- trzeba
będzie posmarować pastą ciepłoprzewodzącą itp...

-=-

Wentylator F-S hałasuje, gdy CPU jest mocno obciążony
(ponad 50%) a laptop ma zatkane wloty powietrza, leżąc
na łóżku...

Noszę się z zamiarem posmarowania pastą.

Na razie połączenie chłodnicy z CPU i resztą jest zupełnie
suche a różnice temperatur są spore. (przykładowo z pamięci
białkowej: CPU 85°C, GPU 45°C i płyta 80°C)

No to zaznaczony minus..

Zaś Stary Travel 7200 rpm jest bezgłośny -- Seagate
GForce 7200 rpm nie był tak cichy.

Stary Travel 7200 rpm kosztował 45 brutto, ma wg SMART
ponad 20 kh przebiegu i jestem z niego bardzo zadowolony!

U mnie w kompie jest taki hałas że dysku nie słychać. Natomiast choćby rejestratorze monitoringu szumi tak jakby deszcz padał. Skąd te różnice między zewnętrznymi a wewnętrznymi HDD? Jeszcze niedawno musiałem używać słuchawek lekarskich aby przekonać się że dysk zewnętrzny to jednak HDDa nie SSD, a ten od monitoringu słychać w całym domu.