Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Stacja dokująca 2xHDD
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 26 Apr 2020 19:29:21 +0200

"Eneuel Leszek Ciszewski" 5ea45184$0$17342$65785112@news.neostrada.pl

Wgrałem QR kod (jako: GIF, JPG i BMP -- PNG telefon nie obsługuje, albo
obsługuje,
ale inne PNG) do MM136 i pędzę... Znaczy... IDE...  Nie... Pójdę do Paczkomatu
po
qpione adaptery... Przywędrowały błyskawicznie! Wiadomo -- Wulkan...

Zmotywował mnie do tego trudny ;) do zapamiętani numer przesyłki -- 273737.

Zanim na dobre pokazałem telefon paczkomatowemu oku -- było po wszystkim,
ale nie załapałem otwierającej się skrytki... Podszedłem do otwartej, choć
wiedziałem, że to nie moja, bo za duża -- zamknąłem ją i począłem szukać
mojej -- znalazłem, zabrałem adaptery, zamknąłem skrytkę i oddaliłem się... ;)
[oddaliłem się chyłkiem?]

Od tej pory nie zamierzam wklepywać numerków.
Przede mną jeszcze sporo przesyłek...
[jeśli nie wyzionę przedwcześnie swego ducha]

Musiałem wyspać się...

Nadal muszę -- gdy zbudzę się, piszę.... ;) I ćwiczę. :)
Podczas przebootowywania zajmuję się różnymi róbótkami...
Mnie naprawdę nie przeszkadza długie startowanie komputera...

-=-

Moja firma AMG została zamknięta -- terror PiS! Żadna wcześniejsza wAdza RP nie
poważyła się! Dopiero PiS -- 14 czerwca 2018 r. dokonali (Prawo i
Sprawiedliwość,
czyli chyba oni) likwidacji... [wiem, najpierw piszę o zamknięciu (w mamrze?)
a następnie o likwidacji... sam sobie przeczę?... nie wyspałem się? matka
pociesza -- i tak nie daliby Tobie tej pożyczki... przed laty, gdy byłem
w stanie wojny z matką, matka podała do urzędów PIT-37, czyli uznała
nieistnienie mojej AMG -- urzędnicy dali jej wtedy taki wycisk, że
popamiętała na resztę życia, iż moja firma jest chroniona!!!  od tamtej
pory były PIT-36... zamordowali moją firmę bez jakiegokolwiek ostrzeżenia,
rzekomo dlatego, że brakowało PESELu... mieli mój prawidłowy adres pocztowy
Poczty z trąbką...]

Nie dostałbym pożyczki? -- ale przynajmniej złożyłbym wniosek! ;)

3 strony wydrukować, podpisać, zeskanować, przerobić na PDF, ale tak,
by rozmiarem nie przekroczyć 1 MB? Nie przekroczyłem -- uzyskałem
czytelność na ćwiartce MB...

Tak sobie myślę -- co wówczas, jeśli posłałem im PDF zbudowany wprost z CC?
PS daje PDF bez łaski -- toż to Adobe... Ale przezornie przerobiłem PNG na
PDF jakimś onlajnowycm przerabiaczem... Czy jednak na pewno wysłałem to, co
otrzymałem z tego onlajnowego konwertera?... Nie z CC?... CC zainstalowałem
tymczasowo, na 7 dni -- to moja wina, że do tej pory jest funkcjonalny? Tu,
na F-S też śmiga, ale brak mu RAMek... Tu lepiej przebootowIć na WXP, gdzie
jest wersja PSa sprzed wielu lat... Chyba ;) już nie jest aktualizowana...

W PSie taki PDF można uzyskać tak:
- imoport ze skanera strony po stronie w jednobitowy B&W
- zmontowanie jednego z tych kilku (CtrlA, CtrlC, CtrlV itd.)
- ocropny obciach ;) i zapisanie do PDF
i óśz...

Ot -- i cała filozofia w PSie...

Ale tu nie mam Acera -- więc minie sporo czasu, zanim podepnę zabawki...
I muszę porobić porządki, zanim zacznę przewalać dziesiątki, a nawet setki
gigabajtów... Bez dockującej kaczki... Bez dokującej stacji...

Tu mam Acera? ACER na F-S:
 A -- dyskietka
 C -- Win
 E -- u mnie taką literkę ma partycja z danymi
 R -- RAMdysk...

-=-

Tu nie mam Acera -- zaraz do niego powędruję, by wpisać faktury kwietniowe...
Nie moje -- moje księguję bezzwłocznie...

-=-

Dysk w adapterze pracuje jak szwajcarski zegareczek -- cyk, cyk, cyk... ;)
Aż mnie wqrwi to cykanie?...

Ileż namęczyłem się, by te drobne wkręty powkręcać...
Ktoś przede mną bawił się już tym adapterem, bo widać ślady wkrętów...
Jeden z otworów nagwintowanych -- nie ma gwintu... Mała strata, bo
i tak nie warto całego adaptera przykręcać do obudowy?...

Adapter jest krótszy od napędu, więc w laptopie jest dziura, a w blistrze
po adapterze nie mieści się naoęd... Może dałoby się jakoś przemontować
plastyki, ale nie mam na to sił -- słabo widzę...

-=-

Skopiowany wczoraj W10 wywala mi stale niebieskim kolorem -- bo taki mu
nadałem. ;)
Na F-S pomalowałem W10 już dawno -- na Acerze też chyba pomaluję. :)

-=-

Komórę podpiąłem przewodem z amperomierzem -- tym samym
sprawdziłem, że ten przewód ów ma także sygnałówki.

Ten i ów? ;)

Gdyby cały dysk podczepić pod przewód z amperomierzem?
USB3 nie ma, ale USB2 pójdzie...

--