Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Do Olafa...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Do Olafa...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 12 Apr 2020 01:49:06 +0200

"Olaf Frikiov Skiorvensen" our39fdtucean0v7hga65gevko3dcl3pf7@4ax.com

- parametr E1(223) to łączna ilość parkowań na rampie(1354867)
- parametr 0C(12) ilość cykli włączenia/wyłączenia zasilania(818)

Nieźle! Jak to wygląda w niehybrydach?

To nie jest hybryda. To ST2000LM003.

Myślałem, że to hybryda...

W nawiasach przykład, odczyty z mojego dysku ST2000LM003(nie SSHD), maksymalna

Istotnie -- napisałeś:
   ST2000LM003(nie SSHD)
Przepraszam za nieuwagę.

Więc teraz Seagaty tak mają w ogóle?
Mój 7200 rpm z GF nie wyłącza talerzy...

Ktoś rzuca zewnętrznymi dyskami?
Laptopami nie rzuca -- czy laptopy amortyzują?

Sam kiedyś wstałem nie zdejmując słuchawek, pociągnąłem laptop i podpięty dysk -
laptomowi nieco rozbiłem obudowę, ale dysk zewnętrzny ocalał(wewnętrzny dostał
BS, ale
działa dalej). Słuchawki dość solidne, więc zdołały zabrać laptop.

Mnie kiedyś spadł F-S w samochodzie z sedzenia na podlogę,
ale nie było BS. Ciężarówka wyskoczyła znienacka -- hamowałem
a laptop pracował obok mnie...

Miał w sobie niemal na pewno błękitnego WDC. To był kwiecień 2009 r.

Miał więcej niż zero.

No to nie jest dobrze, radzę go kilka razy nadpisać,
Victoria dobra, dodatkowo zrobić kilka skanowań
odczytem - przeallokuje błędne sektory.

Już kupiony -- zastanawiałem się zbyt długo...
Czyli wg Ciebie można było zaryzykować kupno i przejechac Viktorią?

Zostały (nie wiem, czy do tej pory) jedynie rzekome nówki -- dwakroć droższe...

Wyłączam na noc.

Ja -- prawie nigdy, o ile nie potrzebuję w wyniku
aktualizowania czy teraz, gdy skaczę z OSu na OS...

Po co? Gdy do F-S wstawiłem 2x2 GiB -- jedynie usypiałem całymi miesiącami...
(hibernacja odpada z uwagi na RAMdysk w pamięci, której WXP wprost nie widzi)

Acera też prawie nigdy nie wyłączam...
Hibernuję (gdy startuję z HDD) lub usypiam,(gdy startuję z SSD)...

Netbook pod 32W10 nie lubi hibernacji -- jest problem z odhibernowaniem,
ale W7S hibernowałem latami i hibernuję nadal...

Więcej jak 2-3 dni bez wyłączania sprzętu nie trzymam(kiedyś potrafiłem
nawet miesiąc nie wyłączać, teraz tak nie robię.

Ja tak mogę miesiącami... Tower stał miesiącami włączony i stale coś młócił,
bo był niezbyt szybki... Cos zapuszczałem na kilka dni... Dyski były ciche,
wiatrakom dałem 5 V, monitor wyłączałem...

Czasami SWAPu nie starczało -- wtedy PADAŁ!!!

--