Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jak zdiagnozowac powod "zwisu"?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jak zdiagnozowac powod "zwisu"?
From: pioruns <cvbehaf@b2.cy>
Date: Sun, 19 Jan 2020 14:04:55 +0000
On 15/01/2020 10:37, kosmos wrote:

> Może, jeśli dobrze pamiętam to pojawiał się komunikat o treści (mniej
> więcej) "Program nie został uruchomiony prawidłowo". Ale jakoś mocno się
> nad tym nie pochylałem, może ściągnąłem tylko jakąś część tego, co jest
> potrzebne do uruchomienia. Albo pobrałem niewłaściwą dla systemu wersję
> (chociaż wyboru chyba nie było).

Zobacz w eventvwr.msc na zakładce aplikacji, jaki był dokładnie kod
błędu i treść. Podejrzewam, że jakiś program (antywirus lub wirus!, tak,
antywirusy też to robią) wstrzykuje swój DLL do twoich uruchomionych
programów. Niektóre programy tego nie lubią, lub Winda je wywala bo
nastąpiła próba uruchomienia kodu w obszarze nie oznaczonym do
uruchamiania (obszar danych a nie kodu). Data Execution Prevention się
to w Windzie nazywa a w procku Execute Disable Bit.

Tak czy siak, tutaj może to wskazywać na problem softwarowy - Prime95
nie ma prawa się nie uruchomić, to działa na wszystkim.

Możesz odpalić Prime95 z płyty LiveCD Linuksa, nawet na tym powinien
działać jak na Windzie nie może.

--
pozdrawiam,   pioruns