Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Czy są pendrivy z zabezpieczeniem przed zapisem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Czy są pendrivy z zabezpieczeniem przed zapisem?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Sun, 19 Jan 2020 15:02:48 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 19 Jan 2020 14:32:05 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5e245a55$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
 od nadir <none@hell.org>  :

>U chińskich bracie są dostępne Netac U335S oraz U208S. Pierwszy USB3.0
>drugi 2.0, mam oba i blokada działa tak jak powinna.

Inny wariant, dwie partycje, jedna malutka z programem szyfrującym, druga
zaszyfrowana.
Podłączanie zaszyfrowanej partycji w trybie RO, upierdliwe, ale da się zrobić.