Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta Gigabit Ethernet

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta Gigabit Ethernet
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 08 Jul 2019 00:37:55 GMT
On 2019-07-06, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
> P.S.
> @Marcin, czuć podmuchy wiatru?

Nic nie czuć. To są takie dość grube brylaste budynki, może jakby był
bardziej płaski.. Znajomy kiedyś mieszkał w innym, na 40. piętrze i tez
nie kojarzę aby coś zaobserwował, ale jak nie zapomnę to zapytam.

Za to kiedyś doświadczyłem odległego o kilkaset km trzęsienia ziemi,
ledwo 5-6 w skali Richtera, a i wtedy mieszkałem tylko na 5. pietrze.
Było wyraźnie odczuwalne. A już widząc co się wyprawiało w 250l
akwarium, które wtedy miałem, to się omało co nie zesr...

--
Marcin