Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] karta Gigabit Ethernet

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] karta Gigabit Ethernet
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 09 Jul 2019 00:08:48 GMT
On 2019-07-08, Andrzej P. Wozniak <uszer@poczta.onet.pl.invalid> wrote:
> Osoba podpisana jako Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>

> Czyli na zewnątrz, a nie w mieszkaniu? To może jednak wilgoć?

W mieszkaniu. W uproszczeniu, wyobraź sobie aluminiową rame okienną
(cały panel takich okien) z zakotwiczeniem rzecz jasna od strony
mieszkania. Kabel idzie pomiędzy kotwicami.

> Ten blok to jest element jakiegoś radaru pozahoryzontalnego czy stacji
> zakłócającej?
> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f2/Mukacheve_Daryal-UM_LPAR.jpg

Do kupy to w sumie i od bidy nawet podobne :)

> Bardziej serio - jakie urządzenie o pracy ciągłej miałoby emitować sygnał
> odbierany przez tę antenę?

300-400 m od mieszkania, na wzgórzu jest coś co wygląda na radar. Taki
wolny kręciął. Antena jest widoczna.

--
Marcin