Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 24 May 2019 13:34:27 GMT
On 2019-05-24, Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com> wrote:
> Powiem Ci, że trochę mnie to dziwi. Głównie z tego powodu, że w moim
> otoczeniu, wszyscy byli niemalże zmuszeni do używania "jedynego
> słusznego pakietu", ze względu na wymaganą, stuprocentową
> kompatybilność. Długo się "uchowałeś" ^^

Uszczęśliwiono nas w zeszłym roku nowymi biznesowymi laptopami z hasłami
na wszystko co możliwe, bitlockerem i brakiem dostępu do praw
administratora. Mógłbym w sumie dalej ciągnąć, bo zainstalowałem sobie
taki usb switch (cos jak dawne pudełko printer share) i mogę w miarę
bezbolesnie dzielić dyski z Linuksem (inna maszyna), ale przepełniło mi
się i w sumie odpuściłem. Trochę to męczace być jedynym w
kilkutysięcznym korpo, który uzywa Linuksa do pracy biurowej :) Tzn.
nadal używam LO, ale już nie do korpo-fomularzy.

--
Marcin