Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci s

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Artykuł: Historia edycji tekstu w Polsce, czyli jak piraci sami na siebie ukręcili stryczek
From: Filip454 <filip454.newsgroups@gmail.com>
Date: Fri, 24 May 2019 14:31:39 +0200
No ciekawy, ale że Świat Owoców?

Też nie do końca rozumiem tego wyboru, ale zdecydowanie zapada w pamięć i pewnie o to chodziło ^^

Standardowy i jak najbardziej współczesny pakiet pod Linuksem, czy
mówisz o czymś innym?

Tak, mowa o pierwszej, okienkowej wersji z 1998 roku (https://snag.gy/cxWSbH.jpg).

Z tego co pamiętam, kompatybilność dokumentów pozostawiała wiele do życzenia, aczkolwiek sam program był całkiem intuicyjny i miał dość przejrzyste GUI.

Worda, tak na nieco poważniej zostałem przymuszony aby używać w ... zeszłym roku.

Powiem Ci, że trochę mnie to dziwi. Głównie z tego powodu, że w moim otoczeniu, wszyscy byli niemalże zmuszeni do używania "jedynego słusznego pakietu", ze względu na wymaganą, stuprocentową kompatybilność. Długo się "uchowałeś" ^^

--
Filip454
[filip454.newsgroups@gmail.com]