Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Wed, 15 May 2019 17:07:04 +0200

Użytkownik "Ewa" <.@.> napisał w wiadomości
news:5cdc23b5$0$523$65785112@news.neostrada.pl...
Skarbnica wiedzy:
https://support.hp.com/us-en/products
Na razie nie udało mi się wejść na stronę mojego laptopa.
Nic nie znalazł po podaniu SN, a także gdy podałam nazwę - wtedy
pokazał 5 laptopów z USA, ale żaden nie był taki jak mój.
Będę jeszcze próbować.

Ciekawostka. Na pudełku od laptopa są 2 takie same naklejki z SN,
z którym próbowałam poprzednio, bez sukcesu.
Ale okazało się, że jest jeszcze jedna naklejka z inną nazwą tego
laptopa i z innym SN.
Na podanej przez Ciebie stronie podałam ten inny SN, ale też nie
znalazł.
Wtedy podałam tę inną nazwę i znalazł. Rzeczywiście, jest tam bardzo
dużo informacji. Dzięki.

Pozdrawiam
Ewa