Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 czy i7, RAM 4GB czy 8GB, jaka grafa?
From: "Ewa" <.@.>
Date: Sun, 5 May 2019 18:41:27 +0200
Bardzo Wam wszystkim dziękuję za te rady i rozważania.
Zbieram wszystkie informacje i próbuję sobie je w głowie
poukładać.
Na obecnym etapie dochodzenia do decyzji co kupić
przydałaby mi się jakaś "wyszukiwarka", to znaczy
taka strona gdzie mogłabym wybrać zakres parametrów,
np. procesory i5, i7, przekątne ekranu 14.0,15.4,
dyski SSD 256 GB, 512GB itd. Coś takiego jak jest
na przykład przy wybieraniu na Allegro. Myślę, że wiecie
o co mi chodzi. Kiedyś coś takiego widziałam, ale nie
zapisałam linku i teraz nie mogę tego znaleźć. Szukałam
w Google, ale otrzymuję obrazki, z których mam wybrać
do domu, do biura, do biznesu itd. Nie o to mi chodzi.
Chciałabym żeby w wyniku zaznaczenia odpowiadających
mi prametrów pokazała się lista laptopów, które te warunki
spełniają. Taka jakby pierwsza selekcja.
A potem to już dalsze porównywanie, czytanie opinii itd.
Dotyczyłoby to raczej laptopów nowych i ku wyborze
takiego się raczej skłaniam. Jeśli jednak jest coś takiego
dla polizingowców, to też zobaczyłabym co z tego wyjdzie.

Jeśli więc znacie adresy takich stron, to bardzo proszę
podajcie. Ten stary laptop jeszcze jakoś żyje, na wszelki
wypadek go nie wyłączam, bo nie mam pewności czy po
kolejnym (re)starcie jeszcze wstanie.
Po sklepach też pochodzę żeby, jak to tu ktoś napisał,
pomacać, ale muszę wpierw to jakoś zawęzić i macać
tylko jakąś grupę, a nie wszystkie laptopy w sklepie.

Czekam na linki (im więcej ich podacie tym lepiej) i pozdrawiam
Ewa