Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mój pomysł na płyty następcę płyt DVD/bluRay
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Sat, 30 Mar 2019 17:33:57 +0100

Właśnie jestem w trakcie szukania ze 2ch napędów, które po
przetestowaniu umieszczę gdzieś na zapas w suszarce.... Popatrzyłem na
Plextory, bo to była swojego czasu legenda sama w sobie. Taki PX-891SAF
ciągle do kupienia. Na Amazonie jeszcze opinie w miarę w miarę, ale
patrzę na Newegg
https://www.newegg.com/global/sg-en/Product/Product.aspx?Item=N82E16827249086

Połowa opinii 1*

Przecież na pierwszy rzut oka widać, że ten "Plextor" to Liteon. Spadły ceny, to producenci przestali produkować porządny sprzęt i zaczęli labelować gwniane OEMy. Z aktualnie produkowanych możesz wybierać wyłącznie między złymi a bardzo złymi, skoro od dzisiejszych Liteonów (za czasów IHASx24 A i B twórców jednych z najlepszych napędów na rynku) podobno lepsze (mniej złe) są nawet Samsungi. Szukasz czegoś porządnego, to musisz polować na sprzęt sprzed 10+ lat, zdarzają się ciągle nawet nieużywane egzemplarze.