Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] maszyna wirtualna VBox

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] maszyna wirtualna VBox
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sat, 30 Mar 2019 15:45:35 +0100

"Jacek Maciejewski" 5iwdxc43jk50.1d3vi9iqydvsp.dlg@40tude.net

Ze zdziwieniem skonstatowałem że katalogu w którym zainstalowałem
maszynę wirtualną niesposób skutecznie przenieść, bo manager maszyn
jej nie znajduje. Nawet pomimo zmiany ścieżki. Albo czegoś nie wiem :)

Noszę różne elementy VB, gdzie dusza zapragnie (także na inny komputer
rzeczywisty) i mieszam wirtualne dyski między maszynami wirtualnymi.
[czasami też planuję jakieś porządki, ale na planach kończę z uwagi
na braki czasu]

Im więcej aktualizacji VB mam za sobą, tym mniej lubię VB...
(każda aktualizacja w 3 etapach, po których od dawna VB ani
trochę nie jest lepszy)

Bywa, że mieszam różne wersje VB -- z różnym, ;) niestety szczęściem.
Raz takie pomerdanie skończyło się padem, po którym miałem dość
gigabajtów DBXów OE, gromadzonych od ponad 20 lat. Pad akurat
nastąpił bezpośrednio po bakapowaniu, więc nie stresował...
Nic też (poza czasem na naprawienie) nie zginęło...

--