Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zolw

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zolw
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 20 Feb 2019 16:20:56 GMT
On Tue, 12 Feb 2019 15:06:37 +0000, Mateusz Viste wrote:
> Ilość żywych serwerów gopher nie jest zatrważająca (było jakoś koło 110
> kiedy ostatnio liczyłem), więc człowiek jest w stanie dość szybko
> obłazić dzisiejszy gopherspace.

Koło 110 było, kiedy liczyłem je kilka dobrych lat temu. Ale zaciekawił
mnie temat, więc popełniłem w zeszły weekend poniższe:
https://gopher.floodgap.com/gopher/gw?gopher://gopher.viste.fr/1/ogup/

Po paru dniach szperania, mój łazik naliczył 240 aktualnie
odpowiadających serwerów - znaczy gopherspace powiększył się ponad
dwukrotnie (!) w ostatnich kilku latach. Co prawda moja lista zawiera
kilka dublonów (aliasów), ale na oko bardzo niewiele.
Pochodziłem wczoraj wieczorem po gophersferze, i faktycznie - mnóstwo
nowych ludzi! Skąd oni się wzięli???

Mateusz