Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: "Adam" <A@dam.com.pl>
Date: Fri, 2 Nov 2018 12:46:24 +0100
Użytkownik "Sebastian Biały" <heby@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:prhc05$a39$1@node1.news.atman.pl...
On 01/11/2018 17:21, pueblo wrote:
Do tego pewnie jakiś z najmocniejszych Core2Duo z 10 leteniego laptopa
by się nadawał

Nie.  Tego powodu przed chwilą zmieniłem laptopa na i7, z C2D całkiem
przyzwoitego.

A ten nowy, z i7, też przyzwoity? Jeśli tak, to podaj proszę jaki to
model/skład.
Opinia użytkownika jest tysiąc razy ważniesza niż to co podaje sprzedawca,
a nawet tester.

Użytkownik "Olaf Frikiov Skiorvensen" <Belzebub@invalid.invalid> napisał w wiadomości frbotddcnkp3m8584djppv3drq5gb6vjhn@4ax.com">news:frbotddcnkp3m8584djppv3drq5gb6vjhn@4ax.com...
Ja mam kieszeń na dysk, która z wgranych plików ISO emuluje napęd DVD,
w ostateczności zadaję na U3.
Czy to jest tylko emulacja DVD w przypadku plików ISO, czy w ogóle emulacja
napędu DVD? Jeśli to drugie, to napisz proszę coś więcej.

Pozdrowienia
Adam