Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Nov 2018 21:21:03 GMT
Witaj Adam, 01 lis 2018 w
news:5bdb55a9$0$492$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "Adam" <A@dam.com.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, źle przeczytałem Oczywiście wiem, o co chodzi. Masz
> rację.

Taaaa, powodzenia w szukaniu laptopa konsumenckiego z 4 gniazdami ram.
Takie rzeczy to w stacjach roboczych i może gamingowych.
Do twoich wymagań dałoby radę nawet 4 Gb RAM - śmiem twierdzić, że nie
czyłbyś dyskomfortu. 8 - z pewnością wystarczy z naddatkiem.
Procesory z "U" to wlutowane w płytę niskonapięciowe - teoretycznie
energooszczędne, ale mniej wydajne - one królują w laptopach.
Najlepiej zajrzyj na forum nhl.pl tam ludzie są na bieżąco i może coś
doradzą.
Co do kieszeni na dysk to ja kupiłem kiedyś coś takiego najtańszego i o
dziwo działa cały czas, choć używam rzadko.
https://allegro.pl/kategoria/komputery?string=kieszeń%20na%
20dysk&order=m&bmatch=baseline-ele-1-0-0725