Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: "Adam" <A@dam.com.pl>
Date: Thu, 1 Nov 2018 20:31:53 +0100
Użytkownik "ń" <ku@ta.sie> napisał w wiadomości
news:prfj2k$55g$1@node2.news.atman.pl...

Mogę być nie na bieżąco, ale brałbym taki z czterema gniazdami pamięci
na płycie głównej, a nie z dwoma.
Nie wiem o co chodzi.

BTW szukałbym paroletniego poleasingowego, jeśli Ci zależy to np. w ostatnim
roku 3-letniej gwarancji.
Nie kupuję używanego sprzętu gdy nie muszę.

Warto mieć podwójną grafikę, tzn. z płyty głównej (oszczędność energii)
i z karty graficznej (wydajność) - sprzedawca raczej nie  pomoże, lecz fora
użytkowników.
Zatem pytam, co kupić?

(stały szum dysku-zrezygnuj z HDD, przypinaj zewnętrzny).
Oprócz dysku zewnętrznego chciałbym także móc podłączać zewnętrznie
dysk wewnętrzny ze starego laptopa.  Pewnie potrzebny by był jakiś adapter
do podłączenia do USB. Co warto kupić?

Do filmów to jakaś dobra matryca w rodzaju DreamColor/PremierColor,
choć jak dla mnie ekran lapka to na podróż, a do domu monitor  zewnętrzny
ew. telewizor (plus np. Chromecast).
To są filmy do nauki języków, a nie arcydzieła sztuki filmowej żeby się nimi
delektować.
Ekran 15,6" i rozdzielczość 1920x1080 w zupełności wystarczy.

Dobre wyjścia audio (analogowe, cyfrowe, może optyczne).
Dobre słuchawki ;-))
Laptop powinien zapewniać dobry dźwięk, a dobre słuchawki to dodatek by odciąć
się
od zakłóceń z otoczenia.

Pozdrowienia
Adam