Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Nov 2018 14:28:43 GMT
Witaj Adam, 02 lis 2018 w
news:5bdc5bf0$0$477$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości

> Już nie będę pytał jakich testów, bo i tak mi nie odpowiesz. Bawi
> Cię to? To się baw, ale nie ze mną.

Słuchaj, o co ci chodzi? Przecież nie mam testów wydajności CPU w
głowie. Najmocniejsze są i7. Ktoś ci podpowiedział passmarka (jeden
ranking) na notebookcheck.pl jest zestawienie procesorów. (drugi
ranking) Pewnie znajdziesz jeszcze więcej testów i rankingów. Jak masz
nieograniczony budżet to kup laptopa za 10k - na pewno bedzie mieć
mocny proc.