Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: "Adam" <A@dam.com.pl>
Date: Thu, 1 Nov 2018 17:41:32 +0100
Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości news:5bdb2816$0$487$65785112@news.neostrada.pl...

Dysk można dokupić, ram też. CPU są w większości dzisiejszych lapków
lutowane więc nic nie zrobisz. Ja wychodzę z założenia, że jak ktoś nie
gra, to najważniejszy jeset procesor i trzeba kupować jak
najmocniejszy.
[...]
Zostaje i5 i i7
Tak zrobię. Ale czy zwracać uwagę tylko na samo i5 lub i7, czy jeszcze
na jakieś oznaczenia zwrócić uwagę?

Z dwóch ostatnich powodów zależy mi na dobrej jakości dźwięku,
głośników i mikrofonu.
O z tym to różnie bywa. To jest kryterium, które może zdyskfalifikować
kilka fajnych modeli.
Mam prośbę do dyskutantów, jeśli ktoś trafił na wyjątkowo dobry egzemplarz
pod tym względem, to proszę o podanie.
Jeśli ktoś trafił na kiepski egzemplarz, to też proszę o podanie, ku
przestrodze.

Pozdrowienia
Adam