Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: "Adam" <A@dam.com.pl>
Date: Fri, 2 Nov 2018 10:44:24 +0100
Użytkownik "pueblo" <nomail@nomail.pl> napisał w wiadomości
news:5bdb6e3e$0$488$65785112@news.neostrada.pl...
Procesory z "U" to wlutowane w płytę niskonapięciowe - teoretycznie
energooszczędne, ale mniej wydajne - one królują w laptopach.
Wydaje mi się, że wydajność procesora jest najważniejsza.
Czy z tego wynika, że powinieniem unikać procesorów z "U"?

Najlepiej zajrzyj na forum nhl.pl tam ludzie są na bieżąco i może coś
doradzą.
Będę zaglądał.

Użytkownik "ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> napisał w wiadomości news:prfs25$ufq$1@dont-email.me...
mam wskazówkę wpisz w google
typ procesora i dodaj słowo "passmark". dostaniesz wynik benchmarków
każdego popularnego procka. jest to jakieś tam z grubsza porównanie.
można się zdziwić faktem, że podobne procesory, mogą miec duuuuże
różnice w wydajności. czasem naprawdę warto dopłacić parę stówek, bo
procka napewno nie wymienisz. pamięć, dysk, może grafike - ale procka nie
Spróbowałem. To cenne źródło bardzo zaawansowanych informacji.
Dla mnie ważna bylaby wskazówka na co szczególnie zwrócić uwagę
przy porównywaniu procesorów. M. in. co wskazuje głównie na wydajność.

Pozdrowienia
Adam