Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop z jakim procesorem?
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 01 Nov 2018 16:21:42 GMT
Witaj Adam, 01 lis 2018 w news:5bdaea1a$0$492$65785112
@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Przymierzam się do kupna nowego laptopa/notebooka.
>
> W zasadzie jestem zdecydowany co do:
> - ekran ok.15,6"  matowy
> - rozdzielczość 1920x1080 (full HD)
> - dyski:  HDD ok.1000 GB i SSD ok.250 GB
> - RAM 8 GB

Dysk można dokupić, ram też. CPU są w większości dzisiejszych lapków
lutowane więc nic nie zrobisz. Ja wychodzę z założenia, że jak ktoś nie
gra, to najważniejszy jeset procesor i trzeba kupować jak
najmocniejszy.

> Laptop będzie używany do korzystania z:
> - Internet (strony, poczta, grupy itp.)
> - Office
> - Skype lub tp.
> - nauka języków, w tym do wyświetlania filmów z Youtube i nie tylko.
Do tego pewnie jakiś z najmocniejszych Core2Duo z 10 leteniego laptopa
by się nadawał, więc tym bardziej już i3, ale go odrzuć, jeśli sprzęt
ma posłużyć dłużej. Zostaje i5 i i7

> Z dwóch ostatnich powodów zależy mi na dobrej jakości dźwięku,
> głośników i mikrofonu.

O z tym to różnie bywa. To jest kryterium, które może zdyskfalifikować
kilka fajnych modeli.
Nie wiem jaki konkretnie model polecić. Osobiście nie mam zaufania do
Lenovo ze względu na opinie o ich serwisie.