Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 04 Oct 2018 15:03:56 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 4 Oct 2018 13:51:42 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5bb5feac$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <cheilmx@jachu.ru>  :

>Nie ma żadnej pewności że to ten sam co mój. I problem nie tym jak
>odczytać parametry za pomocą programów innych firm a rzetelnej
>informacji na produkcie. W sklepie potrzebuję zaznajomić się ze
>specyfikacją a nie zapoznać z nr seryjnym.

Za pomocą tego programu zapoznasz się z modelem i numerem seryjnym
dysku oraz parametrami SMART.
To jest specyfikacja, dodatkowo dostajesz takie parametry jak czas
pracy dysku i ilość błędnych bloków oraz ilość wyłączeń spowodowanych
wstrząsami w czasie pracy(oraz wiele więcej, czasami przydatne).