Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Mon, 8 Oct 2018 16:19:06 +0200

"Trybun" 5bb4801f$0$498$65785112@news.neostrada.pl

Pewnie masz rację, zawsze wybierałem te najtańsze, jednak chyba to nie

Najtaniej teraz **chyba** wypada Seagate zewnętrzny 4 TB za niespełna 4 stówy:

https://www.sferis.pl/dysk-zewnetrzny-seagate-25-stdr4000900-bulk-4-tb-usb-30-bulk-p597224
  387,81 pln za 4 TB 2.5" STDR4000900 w Sferis

Ciekawe -- jakie komputery/systemy widzą go w całości?
Moje 2 TB GPT widzi i notebook (64W10) i netbook (i 32W10,
i W7S) ale notebook F-S (WXP) chyba miał trudności nawet
z MBR, o ile dobrze pamiętam... (imo F-S pod WXP tym
bardziej nie zobaczy GPT; jeśli F-S jakoś zobaczy GPT,
nie będę zamieniał GPT na MBR -- o tyle lepiej z GPT,
że łatwiej ubootowić partycję na GPT, niż na MBR)

Za jakiś czas być może osadzę W10 (i 32W10, i 64W10)
na F-S i sprawdzę, co poprawiło się. :)

Pisałem nie o tanich dyskach tylko o pindyrykach a`la 8, 16, 32 GB, takie coś potrzebne mi było do skopiowania trochę muzy do auta, wystartowania Linucha live itd. a nie na jakieś magazyny danych. Więc nie widziałem potrzeby aby przepłacać za czysto papierowe atuty.