Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny
From: Trybun <cheilmx@jachu.ru>
Date: Fri, 5 Oct 2018 15:20:15 +0200

"Trybun" 5bb5c89b$0$503$65785112@news.neostrada.pl

90 MB/s IMO nie osiągniesz na USB2.
Natomiast 30 MB/s po USB2 to IMO bardzo
dobra (wręcz nieosiągalna) szybkość, choć
kilka razy mniejsza niż 90 MB/s.

Skoro tak twierdzisz.

Nie tylko ja tak twierdzę:

  https://pl.wikipedia.org/wiki/USB

  USB 2.0 (high speed) Urządzenia zgodne z warunkami nowej
  specyfikacji mogą pracować z maksymalną szybkością 480 Mbit/s
  (60 MB/s). Rzeczywista szybkość przesyłu danych zależy od
  konstrukcji urządzenia. Według testów portalu CNet[12]
  maksymalna prędkość zapisu kształtuje się w granicach
  od 25 do 30 MB/s, a odczytu od 30 do 42 MB/s.

A jak to aktywować? A może już u mnie jest aktywne tylko czasem samoistnie się wyłącza? Bo okienko z komunikatem pokazuje się tylko od czasu do czasu. Gdzie można sprawdzić w jakim standardzie pracuje port usb?

Bywało, że miałem w aparacie taką spreparowaną, że mogłem z niej
apgrejdować soft aparatu LUB korzystać tak, jak z normanej karty.

Ciekawe, a samo porobienie folderów nie wystarczy?

Podział na partycje ma przewagę nad folderami -- partycja
,,niepotrzebna'' nie jest widoczna, przez co niezbyt łatwo
coś na niej namieszać.

- bardzo rzadko jakiś wirus coś mi popsuje
  (nie znam przypadku popsucia, chyba, że za sprawą antywirusa)
- od czasu do czasu coś padnie samo z siebie ;)
  (dwie kopie nie są sobie równe, gdy je po latach weryfikuję)
- raczej ;) często coś sam skasuję... :)

Poza tym -- po co postronni mają widzieć to i owo... ;)
[a przede wszystkim -- jest zabawa!!!]

Może i masz rację..