Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Pendrive vs HDD zewnętrzny
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 04 Oct 2018 15:16:25 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 4 Oct 2018 14:56:22 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <5bb60dd4$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
od Trybun <cheilmx@jachu.ru>  :

>Nie, wchodzę do sklepu z zamiarem zakupu dysku, po informacji będącej
>gdzieś na wierzchu chcę wybrać coś odpowiedniego dla siebie

Te informacje na wierzchu to najczęściej bełkot marketoidów(na
przykład słynne InteliPower od WD czy informacja o tym ile pornoli się
na nim zmieści).
Jak chcesz kupić coś wartościowego, to musisz sobie postudiować
witryny testerów, no ale trzeba wiedzieć jakich testerów, poza tym nie
czytasz testów.
Kupuj najtańsze i po problemie.