Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [ot] polesingowiec do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [ot] polesingowiec do grania
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Mon, 10 Sep 2018 04:08:33 GMT
On 2018-09-09, Sebastian Biały <heby@poczta.onet.pl> wrote:

> Lub wyewoluował.

W zasadzie to chyba technicznie nie powinno być problemu z
funkcjonalnościa myszy w padzie. Coś z koncepcji trackballa z nieco
lepszą niż mechaniczna implementacją? Tylko obawiam się, że problem jest
w niszości rynku, a nie mozliwości technicznych.

Z drugiej strony, inny koncept, "airmouse" jest obecny w wielu androidowych
pudełkach, ale dokładność tego jest tragiczna, nawet jak na potrzeby
klikania w ikonki.

--
Marcin