Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polesingowiec do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polesingowiec do grania
From: stalowe@gmail.com
Date: Tue, 4 Sep 2018 00:20:54 -0700 (PDT)
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 15:12:54 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

> Czy komputery tego typu to dobry pomysł?

Ja kupowałem stacje robocze HP i DELL (na xeonach), bardziej do pracy. Ogólnie
wrażenia ok, ale problem jest np z zasilaczami. Nie są to typowe zasilacze, nie
zamienisz też na inny, a cena takich czasem jest chora (np do T3500 to ok 400).
ale ogólnie nie kupowałbym innego sprzetu, solidne wykonanie itp, dobrze
wyposażone. Sama waga takiego kompa robi wrażenie chociaż może to o niczym nie
świadczy.

--
jureko