Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] polesingowiec do grania

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] polesingowiec do grania
From: knrdz <xaeqm@tnmrgn.cy>
Date: Fri, 7 Sep 2018 13:51:51 +0200
W dniu 07.09.2018 o 13:34, Bolko pisze:

Odpowiednie oprogramowanie na pewno jest i załatwi sprawę.
W i to chyba w konsolach raczej tylko bezpieczniki wchodzą w grę.

Hasła, oprogramowanie "rodzicielskie"? Weź mnie nie rozśmieszaj. Jeśli już to zaszyfrowanie całego dysku Bitlockerem czy innym Veracryptem i wpisywanie dzieciom hasła wtedy gdy mogą grać.

No to mam jeszcze jedną sprawę.
Zapytałem googla na czym grają esportowcy?
http://www.komputerswiat.pl/centrum-wiedzy-konsumenta/gaming/wszystko-o-sprzecie-dla-e-sportowcow.aspx
A tam nic nie ma o konsolach,
Tylko komputerach.
Kiedyś właczyłem w polsacie jakieś zawody przez przypadek
i też myszy i klawiatury.
Dlaczego?

Bo nie istnieje coś takiego jak "e-sport" i "e-sportowcy". To terminy marketingowe wymyślone po to, by trolli z piwnicy, które niczego nie potrafią i nie będą potrafić poza "piu-piu" w giereczkach utapirować na pseudogwiazdy i im posmarować na tyle, aby innych trolli z piwnicy zżarła zazdrość i wytworzyła się w nich chęć zostania "e-sportowcem". A w tym celu trzeba kupić gamerską myszkę, gamerską klawiaturę mechaniczną, gamerską obudowę, gamerski fotel i gamerskie słuchawki, wszystko RGB, z oferty sponsora "e-sportowego teamu". Jeśli uważasz że "e-sportowcy", "streamerzy" i inni "youtuberzy" to odpowiednie wzorce dla Twoich dzieci, jeśli zastanawiasz się czy, ile, w co i na czym powinny grać a jednocześnie pozwalasz im na oglądanie tego szamba, to mogę tylko rozłożyć ręce, nic tu po mnie.