Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sat, 12 May 2018 04:51:51 GMT
On 2018-05-10, Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
wrote:
> Znam też całą masę dysków, które po prostu przegrzewały się...

Same z siebie?

> Nie znam (pomijam niesprawdzalne opowieści) **żadnego** popsutego
> dysku, który by nie był przegrzewany lub bity bądź wyłączany znienacka.

No to już jeden znasz.

194 Temperature_Celsius 0x0022 100 100 000 Old_age Always - 46 (Min/Max 20/52)

Przypomnę, że toto padło po paru dniach. Poza tym co to niby znaczy
wyłączony z nienacka? Czemu to ma zaszkodzić?

> Ogólnie Toshiba ma ponoć najlepsze noty pod względem bezawaryjności,
> ale dla mnie każdy jest dobry, oby nie był bity itd... Seagate góruje
> (dla mnie) nad innymi ceną i softem ,,reperacyjnym''...

Nie myslisz Toshiby z HGST? Wystarczy poczytać komentarze na temat
toshib przy konkretnych modelach np. na Newegg.

> Ważne informacje warto bakapować.

I nie warto kupować gównianych dysków, ale niestety czasami człowiek
uczy się zbyt późno.

--
Marcin