Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] TOSHIBA MQ01UBB200 (Toshiba Canvio Connect 2TB)
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Sat, 5 May 2018 15:35:07 +0200

Podkusiło mnie. 2 lata temu w ramach jakiejś promocji kupiłem ww. dysk
zewnętrzny. Jako, że nie potrzebowałem gwałtownie, poleżał na półce te 2
lata nieużywany. W zeszłym tygodniu nadszedł jego czas i po kilku dniach
nastąpił pad. Pad jest bardzo wredny i nie rozumiem o co chodzi, bo
wczesniej czegoś takiego nie doświadczyłem.

Niewykluczone że sam dysk jest sprawny a padła tylko elektronika
obudowy. Sprawdź jaki interfejs ma sam dysk, może da się go
przełożyć do innej obudowy.

Pozdrawiam