Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
From: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>
Date: Fri, 11 Aug 2017 13:04:51 +0200
Użytkownik "Adam Nastula" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:omk1rs$5ak$1@mx1.internetia.pl...

W jaki sposób można podłączyć stary HDD Barracuda ATA IV model ST340016A 40 GB (jako dysk zewnętrzny) do komputera MSI A55M-P33 (MS-7786) (płyta główna), chipset AMD A55 (Hudson-D2), HDD Seagate ST250DM000-1BD141, CPU AMD A4-3300, RAM 4 GB, Windows 10 Home? Podłączany dysk ma być przeznaczony na kopię zapasową. Spodziewam się, że do tego jest potrzebna jakaś przejściówka czy konwerter, ale nie wiem dokładnie jaka i proszę o poradę.

Są dostępne obudowy na takie dyski, np. coś takiego:
http://www.mdp.com.pl/s,296,0,aluminiowa_obudowa_dysku_3_5_czarna.html?parent=15

lub adaptery, jak np. ten:
https://www.sferis.pl/adapter-usb-ide-sata-25-35-ausi01-p278788

W obu przypadkach podłączą się to do USB.
To tylko przykłady, żebyś widział czego szukać. Żadnego z nich nie mogę polecić, ponieważ nie korzystałem.

Pozdrawiam,
Marcin G.