Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
From: "Adam Nastula" <adam.nastula_xl@wp.pl>
Date: Mon, 14 Aug 2017 17:09:40 +0200

Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:599194c3$0$5154$65785112@news.neostrada.pl...

"Adam Nastula" napisał: w wiadomości news:omrs78$lb1$1@mx1.internetia.pl...

Będzie on uruchamiany od czasu do czasu, w celu aktualizacji kopii
zapasowej. Nie będzie on zamontowany na stałe, dlatego szukam jakiegoś
połączenia zewnętrznego.

Czyli w zasadzie chyba tylko przejściówka USB --> IDE.
"Promocja" na Uniteka (używanego przez kolegę Akarma) na morelach jeszcze trwa ;-> IMHO 4 dychy nie majątek, a lepiej kupić coś, co na pewno działa, niż zaoszczędzić dychę czy dwie i użerać się z chińskim wynalazkiem. Bo niby można wyprowadzić z budy zasilanie i kabel SATA z mostkiem za 2 dychy, ale to trochę partyzantka.

Czyli, jak rozumiem, popierasz moje rozwiązanie, tzn. dysk podłączany zewnętrznie, nie w obudowie czy kieszeni?

Chodzi mi właśnie o to, żeby nie musieć kupować nowego dysku, a tylko
instalację do połączenia z komputerem, co, jak sądzę, wyniesie taniej.

Tu zdania są podzielone. Ja osobiście bardziej ufałbym dyskowi, który kręcił się bezawaryjnie przez kilka lat w moim komputerze, niż dyskowi za ponoć 5 dych (nawet kilkukrotnie pojemniejszemu) o nieznanej historii i kondycji.

Tak właśnie jest u mnie.

JoteR

Adam Nastula