Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Sensowny SSD 120-128GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Sensowny SSD 120-128GB
From: Tomasz Holdowanski <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl>
Date: Fri, 11 Aug 2017 13:08:05 +0200
Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 11 Aug 2017 11:27:33 +0200
is the real date, Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>SSD o takiej pojemności (rzędu 100GB) pomału wychodzą z
>użycia/produkcji. Sam eksploatuję KINGSTON SV100S264G, 60 GB, z drugiej
>ręki, ma 11000h i działa. Drugi SSD to GOODRAM CX100 240 GB, 4000h, też
>z drugiej ręki i też działa.

Ja mam u siebie jeszcze Adata 30GB :) Też chodzi bezawaryjnie od kilku
lat, jeszcze poczekałbym z wymianą bo mi się nie pali, ale dysk w
laptopie wyduchał żonę, więc jest okazja do rotacji, główny komp
dostanie nowy ssd, a laptop "nowy" ssd :)

To znaczy jak w końcu zdecyduję co kupić :) Za duży wybór to
katastrofa, a skończy się pewnie jak zwykle na kupieniu tego co
lokalnie dostępne i w dobej cenie :P

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.