Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Sun, 13 Aug 2017 16:01:53 +0200

"Adam Nastula" omp6b8$g4c$1@mx1.internetia.pl

1. Dysk który chcę podłączyć jest sprawny.
2. Dysk nie ma pracować bez przerwy, bo będzie służyć tylko jako magazyn,
podłączany i uruchamiany w razie potrzeby.
3. Jest on rzeczywiście mały jak na dzisiejsze standardy, ale pochodzi z poprzedniego komputera, którego pozbyłem się jakieś 3 lata temu i został mi po nim właśnie wymontowany dysk. Chciałem go zagospodarować i wszystkie dane mieć w jednym miejscu. Dotąd mam je na 2 pendrivach, jednocześnie tych danych nie jest aż tak niewyobrażalnie dużo, żeby nie mogły się one zmieścić na tym dysku.

IMO penflaszka jest tańsza niż przejściówka.
I niemal na pewno poręczniejsza.

Karty mikroSD wielkości 16 GB być może wkrótce
będą masowo lądowały w śmietnikach -- może
warto ;) pogrzebać.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'