Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Podłączenie starego zewnętrznego dysku twardego
From: Bolko <suryga@gmail.com>
Date: Fri, 11 Aug 2017 06:52:27 -0700 (PDT)
W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 12:45:19 UTC+2 użytkownik Adam Nastula napisał:
> W jaki sposób można podłączyć stary HDD Barracuda ATA IV model ST340016A 40
> GB (jako dysk zewnętrzny) do komputera MSI A55M-P33 (MS-7786) (płyta
> główna), chipset AMD A55 (Hudson-D2), HDD Seagate ST250DM000-1BD141, CPU AMD
> A4-3300, RAM 4 GB, Windows 10 Home? Podłączany dysk ma być przeznaczony na
> kopię zapasową. Spodziewam się, że do tego jest potrzebna jakaś przejściówka
> czy konwerter, ale nie wiem dokładnie jaka i proszę o poradę.

Ja kupiłem do swojego seagate obudowe logilink UAOO41b.
I właśnie wczoraj to robiłem to co Ty zamierzasz.
Powiem tak pełny format 500GB dysku zajął mi chyba 6 godzin.

A ponieważ w obudowie jest kieszeń z usb 2,0 to kopiowanie idzie to bardzo
powoli.
Dodatkowym utrudnieniem jest to że chciałem wczoraj przez kabel skopiować dane
z NAS (tak na wszelki wypadek),
i transfer NAS>Laptop>Dysk miałem na poziomie 2MB/s (zdjęcia) po KABLU.
Chociąż kiedyś NAS>laptop podchodziło mi pod 40MB/s

teraz sprawdziłem film (jeden plik) Laptop>Dysk transfer na poziomie 500MB/s

z taką obudową jest o tyle fajnie że jak będziesz miał wiecej dysków
to można je traktować wymiennie. TO tylko dwie śrubki.