Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?
From: 2late <deadlog_FILTR_@wp.pl>
Date: Fri, 17 Mar 2017 14:24:11 +0000
On 17/03/2017 04:59 AM, EZ wrote:

Chodzi o możliwość przeszukania zawartości takich dysków i przeniesienia
ważnych plików do notebooka.
Jak wygląda zasilanie tak podłączonego dysku?

Pomyśl o innym rozwiązaniu: karta PCMCIA/Express Card ze złaczami
Sata/eSata
i podłączenie dysku taśmą Sata, bez USB.
Taśmą SATA taką jaka była w desktopie (czerwona)?
Może to jest rozwiązanie, ale nigdy tego w moim notebooku nie próbowałam.
W każdym razie nadal chciałabym rozważyć dokupienie adapteru. Google
pokazują
ich dużo. Chciałabym wiedzieć, który warto kupić. Może ktoś ma
doświadczenie?

Mam taki kontroler na Express Card, drogie to. Juz chyba lepiej, taniej wyjdzie takie cos co mialem dolaczane do dyskow SSD samsunga. Przejsciowka SATA - USB. Kawalek plastiku z kabelkiem. Moze ktos w poblizu, ma cos takiego i jak ja, nigdy tego nie uzywa i ci odda.

Pozdrawiam