Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?
From: ąćęłńóśźż <nie@dla.spamerow>
Date: Fri, 17 Mar 2017 22:09:02 +0100
W takiej sytuacji niewiele zmieni, ale 69 złotych za przejściówkę USB 2.0 to
obecnie dużo za dużo.
Tyle powinna kosztować USB 3.0, która Ci się przyda na przyszłość.
Zamiast gołej przejściówki możesz kupić całą obudowę do dysku 2,5'', gdzie da
się wykorzystać tylko część z elektroniką jako przejściówkę Sata (nie z każdą
obudową tak się uda).

-----