Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki adapter Sata -> USB ?
From: "EZ" <no@spam.com>
Date: Fri, 17 Mar 2017 16:57:56 +0100
U¿ytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:oagtmm$2q3$2@node1.news.atman.pl...
> Ma³e dyski potrzebuj± tylko 5V które jest w gnie¼dzie USB.
> Du¿e chc± jeszcze 12V i dlatego potrzebny jest dodatkowy zasilacz
> do dysków w obudowach zewnêtrznych.

Pisz±c o ma³ych/du¿ych dyskach masz na my¶li pojemno¶æ
czy wymiar (2,5"/3,5")?

Jak pisa³am w newsie rozpoczynaj±cym ten w±tek:
"Chodzi o mo¿liwo¶æ przeszukania zawarto¶ci takich
dysków i przeniesienia wa¿nych plików do notebooka."
zatem jest mi to potrzebne na chwilê, wiêc drogie rozwi±zania
nie wchodz± w grê.
Jedynie w przypadku dysku 2,5", starego dysku wewnêtrznego
z notebooka o pojemno¶ci 160 GB, mog³abym rozwa¿yæ mo¿liwo¶æ
u¿ywania go w charakterze "du¿ego" pendrive'a. Jest ma³y i lekki.
Ale wtedy podl±czanie go do portu USB notebooka musia³oby
byæ proste i szybkie. No i co z jego zasilaniem w takim przypadku?

Sk³aniam siê ku mostkowi, którego u¿ywa Akarm. Tym bardziej,
¿e jeszcze siê gdzie¶  "poniewieraj±" bardzo stare 2 dyski EIDE
ze starszego, dawno zlikwidowanego komputera. Warto by by³o
je ostatecznie przejrzeæ, ewentulanie przekopiowaæ co wa¿ne,
a dyski wyrzuciæ.

Pozdrowienia
EZ